Koduleht

27. sept 2011

e-portfoolio


oma e-portfoolio kavandamine. Milliseid vahendeid kasutaksite e-portfoolio loomiseks? Milliseid materjale kavatsete esitada oma teadmiste ja oskuste tõendamiseks?
Ehkki ma töötasin õpetajana ja õppejõuna ma pole kunagi varem teinud e-portfoolio. Viie nädala postitusel oli kirjas, et lihtsamat e-portfooliot on võimalik luua Mahara ja Elgg abil. Ma uurisin internetist nende kohta ja valisin Mahara. Mahara näeb välja väga tore ja võimaldab luua: e-portfoolio, blog ning üles laadida faili. Maharas väga lihtne ja sõbralik kasutajaliides ning saab valida keel ja kontrollida juurdepääsu. Oma e-portfoolios ma proovisin lisada pilte,et tõendada ning esitada oma oskusi, teadmisi ja kogemust. Video ma ei lisanud, sest sobivat teemale mul ei ole.

2 kommentaari:

  1. Kas minul on ka võimalik sinu materjale vaadata? Antud hetkel sain ainult jpg pilte piiluda, või ongi juurdepääs piiratud?

    VastaKustuta
  2. Liina, juurdepääs on avatud, võib olla teie ootused ei täitunud mul seal ainult üks leht kus on kirjas minu elulugu ja ülevaade minu poolt tehtud töödest ning ongi kõik.

    VastaKustuta