Koduleht

5. sept 2011

Õpileping


Eesmärgid:
  • põhjalikult uurida kuidas organiseeritud erinevad õpikeskkonad ja õpivõrgustikud mis Eestis ja maailmas kui kursuse abil nii ka iseseisvalt;
  • proovida need rakendada ja kasutada;
  • leida enda töö jaoks kõige sobivam ja parem lahendus.
Strateegiad: 
  • lisaks ülikooliõpingutele otsin huvitavaid materjale ja õpetusi ka internetist, raamatust ja kursuslaste blogist;
  • püüan enda jaoks põhjalikult kui oskan kõik kodutööd ja iseseisvadtööd ära teha.
Vahendid:
  • õppejõud ja nende loengud, näited, kogemused ja ülesanned;
  • kursusekaaslased ja nende blogid;
  • lingid veebist, artiklid raamatust - vene, eesti ja inglise keeles. 
Hindamine: tunnen, et ma olen oma eesmärgid saavutanud ja minu hinnang on positiivne
  • kui rakendan kõik mis ma olen saanud "Õpikeskkondade ja õpivõrgustike" ainest;
  • kui kodused tööd on korrektselt tehtud ja esitatud;
  • kui tunnen rahuldust tehtud iseseisvatööst;
  • kui palju tean antud teemast ja oskan korraldada oma tööd uues õpikeskkonnas.

1 kommentaar:

  1. Tere,
    Mulle meeldivad need püstitatud eesmärgid just selle poolest, et proovid neid seostada oma igapäeva tööga. Üsna tihti mainitakse üheks strateegiaks materjalide otsimine internetist, aga siinkohal ootaks natuke detailsemat lähenemist. Näiteks, mis vahendeid kasutades otsing toimub, mille alusel, mis on kriteeriumid jne. Hindamise koha pealt on mõned väga ambitsioonikad kriteeriumid (rakendan kõik, mis kursuselt kaasa võtan). Samas meeldib mulle enda rahuolu iseseisvate tööde tegemisel, mis on kindlasti kõige olulisem näitaja. See on hea näide sellest, et õpitut saab hinnata vaid õppija ise, mitte kõrvalvaatleja (ehk siis õppejõud). Esimese õpilepingu kohta üsnagi läbimõeldult tehtud.
    Kohtumisteni,
    Terje

    VastaKustuta