Koduleht

5. sept 2011

Enesetutvustus

Tere! 
Mina olen Diana Fjodorova pärit Ida-Virumaalt.   

Oma haridusteed alustasin 1999. aastal Eesti Mäehariduskeskuses, kus omandasin infotehnoloogia eriala ja olin parim lõpetaja ning kutsutud oma maakonnast president Meri vastuvõtule. 

2009. aastal lõpetasin TTÜ Virumaa Kolledži, kus omandasin informaatika eriala.  


2008. aastal töötasin Ida-Virumaa Kutsehariduskeskuses arvutiõpetajana. Enne seda töötasin Decollo Koolitusel arvutiõpetuse õpetajana, kus viisin läbi arvutikoolitused täiskasvanutele. 

2011. aastast töötan TTÜ Virumaa Kolledžis külalisõppejõuna.
Hetkel ma õpin TLÜs, Informaatikaõpetaja, kooli infojuht õppekava. 

Vabandan ka kirjavigade pärast - eesti keel ei ole minu emakeel. Sooviksin eesti keelt paremini õppida, vajan praktikat suhtlemisel. Tahaksin leida sõbranna, kelle jaoks eesti keel on emakeel, ja kes, võib olla, tahab õppida vene keelt või lihtsalt suhelda:) Äkki me saame teineteisele aidata? ;))

1 kommentaar:

  1. Tere Diana,
    Tere tulemast kursusele! Eesti keele pärast sellel kursusel ei pea muretsema ja sinu eesti keel tundub vägagi kõrgel tasemel olema. Lugedes sinu õpingutest ja kogemustest õpetajana kardan pigem, et see õppekava ei suudagi sulle midagi uut pakkuda. Loodan siiski, et leiad oma nišši selles õppekavas.
    Terje

    VastaKustuta