Koduleht

1. nov 2011

Avatud kursused

Minu seitsmendaks koduseks tööks oli tutvuda sellega, milliseid avatud kursuseid ja õpiprojekte pakutakse P2PU, Mooc.ca ja Wikiversity (ingliskeelne, eestikeelne) keskkonnas ja leida pakutu hulgast midagi endale huvipakkuvat.
Ma uurisin teiega antud avatud kursuseid. Minu meeles, et tavalisel kasutajal kasutajasõbralikumad kursused asuvad Wikiversity keskkonnas. Ülejäänud minu jaoks natuke kerulisem. Pakkus huvi Programmeerimise alused Inga Petuhhov kursus, kuid kui ma avasin siis sain aru, et teoreetiline osa on monotoonne aga praktiline osa veel halvem. Kursusel puudub individuaalsus, lihtsalt tekst ma saan lugeda raamatust. Teistel kursustel on ka puuduvad huvitavad praktilised, seotud eluga ülesanded, või ma ei leidnud neid. Ma ei osale sellesel kursusel kunagi, ja minu jaoks parem siis lugeda raamatuid.
Ma arvan, et kõige väärtuslikum meil on idee ja avalikul kursusel autor ei taha oma suurepärased ideed välja panna, sest see on intellektuaalne omand, millega abil võib teenida raha. Aga seda võib vältida kasutades õppejõu ergutamise süsteem. Kursust läbivaadates avastasin et, iga õppejõud püüab teha oma kursus nagu lõplik kursus. Aga mul on soov, et kursusel mitte minult küsitatakse ja kontrollitatakse aga mina küsin ja mulle vasatatakse ja muidugi koht kust ma saan vastuse kuidas õigesti teha. Aga praegu meie hariduses toimub ainult teadmiste kontroll ja see vähendab kursuse lõpetajate arvu.
Mulle meeldib üks koht kust ma sain palju uut ja huvitavat. See on mitte avatud kursus tavalises mõttes. 
Sellel lehel on ajakiri kus on video loegud kus hästi selgetatakse erinevad küsimused ja on võimalus saata tagasi oma töö ja küsimused ja ta annab selged vastused.
Veel väga huvitav koht, kus on välja pandud õpiprojektide ja metoodikute raamatukogu. 
Vabandan, et postitan väga hilja ja ei ole ära lugenud teiega antud artikleid, sest meil oli õpetajakoolituse nädal ja kui kell 5.20 on vaja sõita Tallinnasse aga kell 20-22 koju (ja niimodi iga päev) siis ajapuuduse tõttu ei ole võimalik teha nii kui tahan. Väga kurb, et see töö jääb nagu tegemata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar