Koduleht

1. nov 2011

Tehnoloogiad ja standardid

Minu kaheksandaks koduseks tööks oli katsetada mainitud veeb 2.0 tehnoloogiaid ning kirjutada oma kogemustest.

Ma uurisin võimalusi ja esimesena proovisin Google Reader kust leidsin mõned huvitavad asjad. Kuna ma blogisid tavaliselt loen harva, siis seni ma sellised voogude jälgijad ma ei kasuta.
Kui te kasutate oma blogis märksõnapilved, siis genereerimiseks võib kasutada Tagul , Word It Out , Tagxedo - Creator.

Ühisjärjehoidjast ma proovisin kasutada ainult Delicious aga leidsin CiteULike, Connotea, mis on Delicious sarnane. Aga kes otsib endale midagi uut siis võib leida siin 

Twitteriga oma igapäevases elus mina ka ei kasuta aga proovisin ja leidsin, et see ei sobi. Twitteril ma ei näe õppetöös suurt väärtust ja kasu.
Aga Youtube videod ning  Flickr ma kasutan meelsasti.
Mikroformaadid minu jaoks on üldse uus teema. Ma leidsin ja lugesin mille jaoks neid kasutatakse ja idee on selge kuid kohe kasutada ma ei saa. Hea võimalus neid kasutada müügi tööl aga kuidas neid kasutada õppetöös praegu aru ei saa.
  



3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. CiteULike ja Connotea on eelkõige akadeemiliste allikate viidete haldamise vahendid. Ühisjärjehoidjad nagu Delicious on mõeldud veebilehtede viidete haldamiseks.

    Veel ei õnnestu mul lahti saada linki märksõnapilvede kasutamise kohta õppetöös.

    VastaKustuta
  3. Aitäh kommentaari eest. Ma parandasin lingi ära.

    VastaKustuta