Koduleht

11. nov 2011

Õpileping tagasivaade

Eesmärgid:
Minuga püstitatud eesmärgid on enam vähem tehtud, kuid punkt "leida enda töö jaoks kõige sobivam ja parem lahendus" praegu lõppuni tegetamata. Peab mööduma aeg, et otsustada ja kõige sobivam ja parem lahendust leida.

Strateegiad:
võimalikult tehtud

Vahendid:
Kasutan rohkem õppejõudude lingid ja postitused ja veeb. Loen kursusekaaslaste bloogid, kuid ise postitan seal harva, sest ei taha kirjutada ainult, sest kommenteerimine moodustab osa hindest. Paljud teemad minu jaoks on uued ja kasutamise kogemus puudub.Ma kogun endasse kõik kus mis on kirjas.

Hindamine:
võimalusel ma katsetan ja rakendan kõik mis ma olen saanud "Õpikeskkondade ja õpivõrgustike" kursusel ja planeerin süveneda käsitletud teemadesse. Kardan, et keeleoskuse puudumise tõttu minu tööd on arusaamatud ja  ebakorrektsed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar